Ako nakupovať

1. krok
Aby ste si z nášho webshopu mohli objednať, musíte sa zaregistrovať. Pre registráciu kliknite na tmavomodrú ikonu Registrácia v ľavom dolnom rohu.

2. krok
Po kliknutí na ikonu Registrácia bude váš prehliadač presmerovaný na registráciu. Zadajte vaše osobné údaje a zvoľte si užívateľské meno, pomocou ktorého sa budete neskôr prihlasovať do webshopu. Zadajte platnú e-mailovú adresu, aby sme vás v prípade akéhokoľvek problému mohli kontaktovať. Prosíme vás, aby ste si zvolili meno, ktoré figuruje aj v adrese doručenia, kam majú byť objednané produkty doručené.

3. krok
Na tej istej stránke zadajte poštovú adresu, na ktorú chcete mať objednaný tovar doručený. Zvoľte si heslo, pomocou ktorého sa budete prihlasovať. Zakliknite prázdne políčko v spodnej časti, ak si želáte dostávať newsletter/odber noviniek. Nakoniec kliknite na ikonu registrácia.

4. krok
Po vyplnení registrácie budete automaticky presmerovaný na náš webshop (neskôr sa do webshopu prihlásite pomocou ikony "Prihlásenie" a hesla, ktoré ste zadali pri registrácii). Zvoľte si položku, ktorú si chcete zakúpiť, a kliknite na ikonu nachádzajúcu sa vedľa produktu. Môžete tak spraviť na hlavnej stránke v zložke "Top produkty" alebo v každej ďalšej podkategórii (Starostlivosť o vlasy, Starostlivosť o chrup, Vitamíny, výživové produkty, Iné produkty). Ďalšie produkty môžete do košíka pridať kliknutím na ikonu . Po kliknutí sa zobrazia informácie o produkte a následne môže byť pridaný do košíka kliknutím na "Pridať do košíka". Množstvo tovaru, ktorý si chcete objednať, si môžete zvoliť kliknutím na "Množstvo" a následne kliknutím na "Pridať do košíka".

5. krok
Po zvolení želaného množstva tovaru kliknite na ikonu "Checkout" v pravom hornom rohu.

6. krok
Váš prehliadač bude presmerovaný do košíka, kde môžete vašu objednávku následne upraviť alebo odstrániť. Po zosumarizovaní objednávky si môžete zvoliť spôsob platby:

- ak si zvolíte platbu bankovým prevodom, na náš bankový účet uhradíte cenu objednávky spolu s nákladmi na poštovné. Následne dostanete potvrdzujúci e-mail obsahujúci číslo nášho bankového účtu a všetky potrebné údaje (IBAN (Medzinárodné bankové číslo) a SWIFT kód).  Po uhradení platby odovzdáme vašu objednávku na poštu. Balík vám bude následne doručený poštou. V prípade, ak v čase doručenia nebudete prítomný na adrese doručenia, poštár vám zanechá oznámenie o zásielke, ktorú si budete môcť vyzdvihnúť na poštovej pobočke (zvyčajne je to najbližšia k vašej adrese).

- ak si zvolíte platbu kartou online, sumu prevediete na účet nášho webshopu vopred. Po kliknutí na "ZAPLATIŤ ZA OBJEDNÁVKU" a na ďalšej stránke na "Platba kreditnou kartou prostredníctvom PayPalu" budete po kliknutí na ikonu automaticky presmerovaný na stránku PayPal. Ak účet PayPal ešte nemáte, zvoľte si zložku "Nemáte PayPal účet?".

Po otvorení zložky budú položky automaticky vyplnené na základe registračných údajov vo webshope. Upozorňujeme, že na tejto stránke musíte zadať údaje vlastníka karty. Ak sú údaje vlastníka karty (fakturačné údaje) zhodné s poštovou adresou, stačí, ak vyplníte pravý stĺpec spolu s číslom vašej platobnej karty, dátumom platnosti karty (mesiac/rok) a overovacím číslom (ktoré nájdete na zadnej strane v hornej časti pravej polovici karty v časti na podpis. V tomto prípade musíte zadať trojciferné číslo). Napokon kliknite v spodnej časti na "Zaplatiť teraz". Potom vám len stačí kliknúť na "ok" na nasledovných stránkach a transakcia bude dokončená. V prípade, ak máte nastavenú sms notifikáciu, dostanete sms o uskutočnení platby.

V prípade, ak sú fakturačné údaje držiteľa karty iné ako adresa doručenia, zaškrtnite "Odoslať na fakturačnú adresu", aby ste upravili detaily. Takto môžete upraviť fakturačnú adresu aj adresu doručenia, ak je to potrebné. Nasledovné informácie vám môžu pomôcť:

Číslo karty: 16 miestne číslo nachádzajúce sa na prednej strane kreditnej karty
Dátum platnosti: mesiac/rok, nachádza sa na prednej strane karty
CSC:  posledné tri číslice nachádzajúce sa na zadnej strane vpravo hore v časti na podpis
Meno: meno držiteľa karty (krstné meno)
Priezvisko: meno držiteľa karty (priezvisko)
Adresa, riadok 1: adresa držiteľa karty, ulica a číslo domu
Adresa, riadok 2: prídavný riadok adresy. Ak je to potrebné, napíšte dodatočné informácie k doručeniu.
Mesto: mesto, kde žije držiteľ karty
Krajina/Provincia/Región: (nepovinné)
PSČ: poštové smerovacie číslo
Telefón: (nepovinné)
E-mail: (nepovinné)

Po vyplnení formuláru zaškrtnite "Potvrdzuje, že som si prečítal/a Pravidlá a podmienky používania služby PayPal, vrátane spracovania a uchovávania mojich osobných údajov, rozumiem im a súhlasím s nimi a už som dovŕšil/a 18 rokov. Viac sa o službe PayPal môžem dočítať v zložke Platby a Informácie o službe. Môžete kliknúť na ikonu "Zaplatiť teraz". Potom musíte kliknúť na dokončiť a schváliť nasledujúce položky, ktoré sa vám objavia, a vaša platba kreditnou alebo debetnou kartou bude kompletná. V prípade, ak máte nastavenú sms notifikáciu, dostanete sms o uskutočnení platby.

Ak máte v súvislosti s týmto typom akékoľvek nejasnosti, napíšte nám na adresu info@drogeriaplusz.hu a do predmetu uveďte predmet "technický problém s platbou kreditnou/debetnou kartou" vrátane vášho mena a telefónneho čísla. Budeme vás kontaktovať čo najskôr.

Balík odošleme po obdržaní platby za objednávku na náš účet. Váš balík vám doručí poštár. Ak sa v čase doručenia balíka nenachádzate doma, poštár vám v schránke zanechá oznámenie o uložení zásielky, na základe oznámenia si môžete svoj balík vyzdvihnúť na miestnej pošte.

- Ak si zvolíte platbu prostredníctvom PayPalu, sumu nám vopred prevediete na náš PayPal účet. Kliknite na "ZAPLATIŤ ZA OBJEDNÁVKU", následne vás náš webshop presmeruje na stránku PayPalu, kde sa môžete prihlásiť do svojho PayPal účtu a bezpečne zaplatiť za tovar, ktorý ste si objednali. Ak si zvolíte tento spôsob platby, predpokladáme, že metódu platby PayPal poznáte. Akonáhle platbu obdržíme, vaša objednávka bude odoslaná. Balík vám doručí poštár. Ak sa v čase doručenia balíka nenachádzate doma, poštár vám v schránke zanechá oznámenie o uložení zásielky, na základe oznámenia si môžete svoj balík vyzdvihnúť na miestnej poštovej pobočke.

Tovar bude doručený v diskrétnom balení. Na obsah balíka nebude upozorňovať žiadny text.

Napokon kliknite na "ZAPLATIŤ ZA OBJEDNÁVKU", aby ste objednávku dokončili. Následne dostanete potvrdzujúci e-mail o vašej objednávke na adresu, ktorú ste zadali pri registrácii, ktorý bude zároveň obsahovať detaily uvedené vyššie. (debetná/kreditná karta a platba prostredníctvom PayPalu zahŕňa ďalšie kroky, ktoré sme uvideli vyššie. Pri platbe debetnou/kreditnou kartou alebo prostredníctvom PayPalu dostanete potvrdzujúci e-mail o vašej objednávke prostredníctvom PayPalu po zaplatení sumy.)

V prípade, ak ste registrovaný užívateľ, platia pre vás iba kroky 4-6.

ĎALŠIE DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE:

Cena:

Všetky ceny zahŕňajú DPH, ale neobsahujú náklady na poštovné.
Náklady na doručenie:
Bankovým prevodom: 3.00 EUR
PayPal: 5.00 EUR
Kreditnou/debetnou kartou: 5.00 EUR
Ceny sa môžu zmeniť bez upozornenia!

Balenie:

Tovar je odoslaný v diskrétnom balení. Balenie ani sprievodný list neobsahujú žiadne informácie, na základe ktorých by bolo možné určiť obsah balíka.

Doba doručenia:

Doba doručenia závisí od zvoleného spôsobu platby:

-    Ak zaplatíte prostredníctvom bankového prevodu, tovar vám bude odoslaný po obdržaní platby (medzinárodný prevod môže trvať 2-3 pracovné dni). V prípade, ak zákazník prevedie sumu na náš účet v deň objednávky, dodacia doba sa pohybuje v rozmedzí 5-7 pracovných dní.

-    Podobne v prípade platby prostredníctvom PayPalu vám bude tovar odoslaný po obdržaní platby na náš PayPal účet. Ak bude celková platba prijatá v deň objednávky do 12:00, doba doručenia sa pohybuje v rozmedzí 3-4 pracovných dní. Platba doručená po 12:00 bude spracovaná počas nasledujúceho dňa, takže v tom prípade treba počítať s 3-4 pracovnými dňami od daného dňa.

-    Ak platíte debetnou/kreditnou kartou, tovar vám odošleme akonáhle platbu obdržíme. Ak je suma zaplatená do 12:00 v deň objednávky, doba doručenia sa pohybuje v rozmedzí 3-4 pracovných dní. Platby doručené po 12:00 sú spracované počas nasledujúceho dňa, takže aj 3-4 pracovné dni sa počítajú od nasledujúceho dňa.

Výnimky: produkty označené červenou hviezdičkou (*) nie sú na sklade. Doba doručenia pre tieto výnimky je definovaná v informáciách o produkte.

Výnimky predstavujú takisto dni, keď sú naši zamestnanci na dovolenke. Počas tohto obdobia je doba doručenia 5-6 pracovných dní. V takýchto prípadoch však našich zákazníkov vždy informujeme.

Podmienky vrátenia tovaru:

Zákazník má právo vrátiť zakúpený tovar do 14 dní spolu s faktúrou. V tomto prípade vám náš webshop zaplatí plnú sumu, ak nám tovar pošlete nepoškodený v pôvodnom neporušenom balení. Suma, ktorú vám spätne vyplatíme, neobsahuje náklady na poštovné, takže zákazník je pri vrátení produktu povinný pokryť poštové náklady.